Οι κανόνες της αγοράς του βιβλίου έχουν αλλάξει.

Γι’ αυτό το γεγονός ευθύνεται αποκλειστικά το διαδίκτυο και ο τρόπος που το χρησιμοποιούμε εμείς, οι χρήστες.

Μας δίνονται πρωτοφανείς δυνατότητες και αμέτρητες επιλογές ως αναγνώστες και ως καταναλωτές. Αυτό έχει ως συνέπεια μία τεράστια αλλαγή στον τρόπο που επιλέγουμε βιβλία, στον τρόπο που διαβάζουμε και στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε με άλλους για τα βιβλία που διαβάζουμε. Το διαδίκτυο δεν έχει επηρεάσει απλά αυτές τις διαδικασίες, αλλά τείνει σταδιακά να γίνει το μοναδικό μέσο στο οποίο λειτουργούμε.

Το αποτέλεσμα είναι ότι ισχύουν εντελώς διαφορετικοί κανόνες απ’ ό,τι πριν από μερικά χρόνια: Τα δεδομένα έχουν ανατραπεί στην επικοινωνία, στη διαφήμιση και στα επιχειρηματικά μοντέλα.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι τα δεδομένα έχουν ανατραπεί στον ίδιο τον τρόπο που πρέπει να σκέφτεται και να λειτουργεί ένας συγγραφέας, επειδή απλά ισχύουν εντελώς νέοι κανόνες στις σχέσεις των αναγνωστών με τα βιβλία που διαβάζουν.

Ο συγγραφέας χρειάζεται να προσαρμοστεί στη νέα αυτή κατάσταση. Χρειάζεται ν’ αλλάξει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζει την πορεία της δραστηριότητάς του, μια και αυτή πλέον εκφράζεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου online. Επιβάλλεται ν’ αλλάξει ριζικά ακόμα και τον τρόπο που συλλαμβάνει, εξελίσσει και προβάλλει κάθε νέα συγγραφική του προσπάθεια.

Ο σκοπός δεν είναι αποκλειστικά η προβολή ή μία επιφανειακή παρουσία σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Ο σκοπός είναι να κατανοήσει ο συγγραφέας τις τεράστιες ευκαιρίες που του δίνονται στο κοινωνικό διαδίκτυο και πως μπορεί να τις εκμεταλλευτεί.

Παρέχουμε σε κάθε συγγραφέα την καθοδήγηση που χρειάζεται για να ανακαλύψει τον τρόπο με τον οποίο θα σχεδιάσει μία διαχρονική και αποτελεσματική πορεία στο διαδίκτυο και τα Social Media.

realmedia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *