ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ, του Δημήτρη Στεφανάκη

By  |  0 Comments

Κλώνοι του ντοστογιεφσκικού σύμπαντος ο Καραγάτσης και ο Παπαδιαμάντης ακολούθησαν ο καθένας το δικό του δρόμο. Ο πρώτος μιμήθηκε τους μεγάλους κόσμους αλλά και την τραχιά γλώσσα του Ρώσου γίγαντα, ο δεύτερος κράτησε μόνο κάτι από τον οίστρο του Ντοστογιέφσκι, δημιούργησε μικρούς κόσμους αλλά αρίστευσε στο ύφος. Καραγάτσης ή Παπαδιαμάντης, λοιπόν; Διαλέγετε και παίρνετε.

3,280 total views, 0 views today

Σχόλια

Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Το Literature.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα σας να είναι σύντομα, μη υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους και να γράφονται στην όμορφη Ελληνική μας γλώσσα. Όλα τα άρθρα στο Literature.gr φέρουν την ευθύνη του υπογράφοντα.
 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Το site www.literature.gr χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Read previous post:
Φρανκεστάιν: Πως γεννήθηκε η πιο διάσημη ιστορία προμηθεϊκού τρόμου; του Δημήτρη Μαραντίδη

Κάποιο καλοκαίρι η Μαίρη Σέλλεΰ, ο σύζυγος της και ποιητής Πέρσι Σέλλεϋ, βρέθηκαν στην Ελβετία. Εκεί γνώρισαν τον λόρδο Μπάυρον...

Close