Γιατί η Amazon αγόρασε την GoodReads

By  |  0 Comments

Το  Goodreads.com  είναι ένας «κοινωνικός κατάλογος βιβλίων»  που ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2006 και ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2007 από τον Otis Chandler, έναν μηχανικό λογισμικού και επιχειρηματία, και την  Elizabeth Chandler.

Η ιστοσελίδα  έχει μια τεράστια βάση δεδομένων από βιβλία  και  επιτρέπει να αναζητήσει ελεύθερα ο  χρήστης, σχόλια και κριτικές.

Οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν και  να δημιουργήσουν καταλόγους βιβλιοθηκών. Μπορούν επίσης να δημιουργήσουν τις δικές τους ομάδες από προτάσεις βιβλίων και συζητήσεις. Τον Δεκέμβριο του 2007, η  ιστοσελίδα  είχε πάνω από 650.000 μέλη , καθώς και πάνω από 10.000.000 βιβλία. Από τον Ιούλιο του 2012 η ιστοσελίδα  έχει 10 εκατομμύρια μέλη, 20 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις και 30 υπαλλήλους.

Στις 23 Ιουλίου, 2013, αναγγέλθηκε στην ιστοσελίδα τους ότι η βάση χρηστών είχε αυξηθεί σε 20 εκατομμύρια μέλη.

Η τεράστια επιτυχία του Goodreads προσέλκυσε το ενδιαφέρον της  Amazon, και στις  28 Μαρτίου 2013, η Amazon ανακοίνωσε την απόκτηση Goodreads για ένα άγνωστο ποσό, το οποίο  αποκαλύφθηκε αργότερα.

Η Amazon είναι η Βασίλισσα των online βιβλιοπωλείων  και ο πιο φοβερός παίκτης στο χώρο των εκδόσεων .  Ωστόσο επένδυσε  150 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει  την Goodreads , ένα κοινωνικό δίκτυο βιβλιοφάγων. Και   οι  περισσότεροι αναλυτές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι πεπεισμένοι ότι αυτή ήταν μια λαμπρή διαπραγμάτευση.

Ακούστηκε ότι  η Amazon εξαγοράζει ένα δυνητικό ανταγωνιστή από τα χέρια των αντιπάλων όπως η Apple ή Barnes και Noble, ενώ  αποκτά και  μια τεράστια βάση δεδομένων των  μελών της  Goodreads.

Αλλά  ίσως υπάρχει  ένα πιο θεμελιώδες ζήτημα στο παιχνίδι σε αυτή την κίνηση.

Η  εκδοτική βιομηχανία επιβιώνει χάρη στους φανατικούς βιβλιόφιλους που διαβάζουν πολύ περισσότερο από ό, τι ο συνήθης  Αμερικανός αναγνώστης, και οι οποίοι  επηρεάζουν τους  φίλους τους στο τι να διαβάσουν,  και η Amazon   αποφάσισε να αξιοποιήσει αυτούς τους εραστές του βιβλίου.

Στην  Ελλάδα   τα μέλη   του  Goodreads  αυξάνονται συνεχώς,  αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο προσθέτοντας νέα βιβλία στην βάση δεδομένων. Μήπως εκεί μέσα βρίσκονται  οι πραγματικοί λάτρεις του βιβλίου στην Ελλάδα;  Και εμπράκτως διαφέρουν από  τους  ευκαιριακούς αναγνώστες του καλοκαιριού;

 

 

6,104 total views, 1 views today

Σχόλια

Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Το Literature.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα σας να είναι σύντομα, μη υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους και να γράφονται στην όμορφη Ελληνική μας γλώσσα. Όλα τα άρθρα στο Literature.gr φέρουν την ευθύνη του υπογράφοντα.
 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Το site www.literature.gr χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Read previous post:
Το Γέιλ υποκλίνεται στην Κική Δημουλά

Στην υποθετική ερώτηση του αμερικανού αναγνώστη ποίησης «τι άλλο σημαντικό υπάρχει στη σύγχρονη ελληνική ποίηση εκτός από Καβάφη, Σεφέρη, Ρίτσο...

Close