Ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος απαντά στο Νέο Ερωτηματολόγιο του L

By  |  0 Comments

 

Σε ποιο έργο της παγκόσμιας λογοτεχνίας θα θέλατε να είχατε ζήσει;

Στον Πύργο του Κάφκα. Να πηγαίναμε με τον συνάδελφο Κ. στο χωριό και να προσπαθούσαμε μαζί να εισχωρήσουμε στον πύργο. Ίσως στο μεταξύ να πίναμε και καμιά καλή γερμανική μπίρα στο πανδοχείο με τη Φρίντα.

 

 

Με ποια από τα αντικείμενα που βρίσκονται πάνω στο γραφείο σας διατηρείτε μια φετιχιστική σχέση;

Δεν χρησιμοποιώ γραφείο τα τελευταία 3 χρόνια. Γράφω στον καναπέ, στην πολυθρόνα και στο κρεβάτι μου με το λάπτοπ στα πόδια. Μια φετιχιστική σχέση, όπως και να ‘χει, θα μπορούσα να πω πως διατηρώ με το ίδιο το λάπτοπ.

 

 

Λαμβάνετε υπόψη σας τις κριτικές ή θεωρείτε ότι οι κριτικοί είναι ευνούχοι που μιλούν για την ερωτική πράξη;

Πολύ θαρραλέος ο δεύτερος όρος της ερώτησης. Είναι κάποιοι κριτικοί με τόσο διεισδυτική ματιά και τέτοια οξυδέρκεια που, σε συνδυασμό με την καθαρότητα που εξασφαλίζει η αποστασιοποίηση, αναδεικνύουν διαστάσεις του έργου που ούτε ο ίδιος ο δημιουργός γνώριζε, γράφοντας μάλιστα εξαιρετικά. Από την άλλη, μια κριτική μπορεί να είναι προκατειλημμένη, επιφανειακή, πρόχειρη ή κακογραμμένη. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που πιστεύω ότι μπορεί να λάβει κανείς υπόψη του δεν πρέπει να έχει να κάνει με τον τρόπο που γράφει, να μην αποτελεί η κριτική δηλαδή μια εξωτερική επιρροή που μεταβάλλει τα κίνητρα και το ίδιο το σώμα της γραφής με βάση μια προσαρμογή στην υψηλά ιστάμενη αρέσκεια.

 

 

Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις ή η σωστή λέξη είναι χιλιάδες εικόνες;

Μια λέξη από μόνη της δύσκολο να είναι χιλιάδες εικόνες. Ενταγμένη σωστά σε ένα ευρύτερο λεκτικό σύνολο, μπορεί να ξεκινήσει χιονοστιβάδα.

 

 

Ποιον συγγραφέα θα χαστουκίζατε δημοσίως και ποιον θα φιλούσατε;

Δεν θα χαστούκιζα κάποιον, πιστεύω όμως πως θα φιλούσα και θα αγκάλιαζα με θέρμη τον Μπουκόφσκι.

 

 

Με ποια φράση δεν θα μπορούσατε ποτέ να ξεκινήσετε ένα έργο σας;

«Όλα ξεκίνησαν όταν…». Ή «ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή».

 

 

Αν ήσασταν ένα σημείο στίξης, ποιο θα ήταν αυτό;

Παρένθεση

 

 

Συνεχίστε τη φράση: Μου λείπει…

… μια καλή συνέχεια αυτής της φράσης.

 

 

Ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που σας έχουν πει;

«Ναι, ρε Χρήστο, έχει μείνει παγωτό στην κατάψυξη»

 

 

 Πότε θα γράψετε την αυτοβιογραφία σας;

Λίγο πριν πεθάνω, ώστε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα υποστώ τις συνέπειες.

 

 

 

L transparent

 

 

Ο Χρήστος Αρμάντο Γκέζος γεννήθηκε στη Χιμάρα το 1988 και είναι απόφοιτος της σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του ΕΜΠ. Για την ποιητική του συλλογή Ανεκπλήρωτοι Φόβοι (εκδ. Πολύτροπον) έλαβε το Κρατικό Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Συγγραφέα 2013. Από τον Νοέμβριο του 2014 κυκλοφορεί το πρώτο του μυθιστόρημα, Η λάσπη (εκδ. Μελάνι).

Επισκεφθείτε το Facebook  του συγγραφέα.

 

114,937 total views, 2 views today

Σχόλια

Σχόλια

Αφήστε ένα σχόλιο

Το Literature.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα σας να είναι σύντομα, μη υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους και να γράφονται στην όμορφη Ελληνική μας γλώσσα. Όλα τα άρθρα στο Literature.gr φέρουν την ευθύνη του υπογράφοντα.
 

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Το site www.literature.gr χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Read previous post:
Ποιήματα του Καβάφη σε γραφή Braille

Το Αρχείο Καβάφη του Ιδρύματος Ωνάση, σε συνεργασία με το Κέντρο Αποκατάστασης και Εκπαίδευσης Τυφλών (ΚΕΑΤ), προχώρησε στην έκδοση ανθολογίας...

Close