Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.

***Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη***

Έρωτες, έρωτες, έρωτες, Βαγγέλης Ραπτόπουλος, Εκδόσεις Κέδρος

Ο πολυγραφότατος και αγαπημένος συγγραφέας Βαγγέλης Ραπτόπουλος επανέρχεται στον εκδοτικό στίβο με μία σειρά διηγημάτων με θέμα τον έρωτα, ένα θέμα κατεξοχήν καλοκαιρινό.

Το βιβλίο με τον εύλογο τίτλο «Έρωτες, έρωτες, έρωτες» αποτελεί ένα απάνθισμα δώδεκα διηγημάτων μεγάλης σχετικά έκτασης με βασική θεματική τον έρωτα, και, πιο συγκεκριμένα, πολλές και διαφορετικές όψεις του, μέσω διαφορετικών στυλ αφήγησης.

Το τελευταίο διήγημα του βιβλίου, ομότιτλο με τον τίτλο του βιβλίου, είναι το εκτενέστερο και, οπωσδήποτε, αυτό που ξεχωρίζει. Το τελευταίο αυτό διήγημα του βιβλίου αποτελεί συγχρόνως και ένα χρονικό των τελών του εικοστού και των αρχών του εικοστού πρώτου αιώνα. Εδώ ο αφηγητής, μέσω της πρωτοπρόσωπης αφήγησής του, μας εξομολογείται, εκτός από τον έρωτά του για την κυρία Θάλεια, και τον λόγο για τον οποίο γράφτηκαν κάποια από τα διηγήματα του βιβλίου.

Από τη συλλογή ξεχωρίζουν επίσης τα διηγήματα «Μοναχικός λύκος» και «Ο Καλλίφωνος Καναρίνης», διότι είναι τα μόνα που έχουν ζώα ως πρωταγωνιστές- λύκο και καναρίνι στη συγκεκριμένη περίπτωση- στα οποία προσδίδονται ανθρώπινες ιδιότητες, μέσω του ανθρωπομορφισμού. Αξιοπρόσεκτο είναι επίσης το διήγημα με τον τίτλο «Μητριά», αφού σε αυτό μία γυναίκα αφηγείται τις ερωτικές περιπέτειές της με μικρότερους άνδρες, και ειδικά με τον γιο του φίλου της. Εδώ οα αναγνώστης θα μπορέσει να μπει μέσα στο μυαλό μιας γυναίκας που θα τη χαρακτηρίζαμε «νυμφομανή».

Στα υπόλοιπα διηγήματα του τόμου τη σκυτάλη της αφήγησης την κρατά άνδρας. Εδώ περιλαμβάνονται ιστορίες απιστίας, σφοδρού έρωτα, ακόμη και κληρονομικής διάστασης της τρέλας. Τον αναγνώστη εδώ θα απασχολήσει το αιώνιο ερώτημα: τι συμβαίνει τελικά με τις κούφιες υποσχέσεις των ερωτευμένων περί τάχατες αιώνιας αγάπης και αφοσίωσης; «Αφού δεν μπορούμε να προκαθορίσουμε το μέλλον, γιατί δίνουμε υποσχέσεις;»

Στο διήγημα «Μία είναι η πληγή» ο συγγραφέας βάζει τον πρωταγωνιστή να μεταφέρει στον αναγνώστη τη μία πλευρά μίας τηλεφωνικής συνομιλίας, εφεύρημα αρκετά ενδιαφέρον από τεχνικής απόψεως.  Τέλος, στο διήγημα με τίτλο «Το πάνω χέρι» για άλλη μία φορά τη σκυτάλη της αφήγησης την παίρνει γυναίκα, και συγκεκριμένα μία μάνα που συμβουλεύει την κόρη της σε θέματα γάμου. Ποιος έχει, τελικά, το πάνω χέρι σε έναν γάμο, ο άνδρας ή η γυναίκα;

Έρωτες, έρωτες, έρωτες… ο έρωτας, εν τέλει, είναι αυτός που κινεί ολόκληρο το σύμπαν και αυτός που καθορίζει τις ανθρώπινες σχέσεις, τις φιλίες, τις επαγγελματικές σχέσεις, ακόμη και τις οικογενειακές. Λόγω θέματος, οπωσδήποτε το παρόν πόνημα αποτελεί μία πολύ καλή αναγνωστική επιλογή για το καλοκαίρι, η οποία θα μας χαρίσει στιγμές αναγνωστικής απόλαυσης και χαλάρωσης με την ανάλαφρη θεματική του και την καλοδουλεμένη πένα του συγγραφέα.

This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png

Ακολουθήστε τo Literature.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για τον πολιτισμό και την επικαιρότητα από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png
This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png
This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png
This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png

This image has an empty alt attribute; its file name is sep-lit-1024x59.png
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
latestpopular